Разработчик: Triple Tree Studio
Описание
Gameplay Summary
You play as the girl, meeting the boy is your goal. You can move on the same plane of connected cubes, or rotate cubes based on where they stand. You’ll get a special item every time you touch the boy, which will refresh you a piece of memory with him. Every chapter has a different sub-rule, which is designed according to a specific topic about love.Game Description/Overview
It's a 3D Puzzle Game talking about the philosophy of love and encounter from female's perspective. Encounter is not easy. You need a right place, right time and a right person, just like how you’ll feel in this game. In real life, we cannot go back to the past, and space cannot be distorted. But in here, where dreams mix with reality, time and space interweave together, you can.The gameplay could be considered as “variable axial Rubik’s Cube”, which makes the solutions of the puzzle become full of possibilities, any decision you made will lead you to a different path. You play as the girl, meeting the boy is your goal. You can move on the same plane of connected cubes, or rotate cubes based on where they stand. You’ll get a special item every time you touch the boy, which will refresh you a piece of memory with him. Every chapter has a different sub-rule, which is designed according to a specific topic about love.
Поддерживаемые языки: simplified chinese, english, french, italian, german, spanish - spain, russian, japanese, traditional chinese, portuguese - portugal, portuguese - brazil, korean
Системные требования
Windows
- OS *: Win7/8/10
- Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo
- Memory: 4 GB RAM
- Graphics: NVDIA GTX480
- DirectX: Version 9.0
- Storage: 400 MB available space
Mac
- OS: Mac OSX 10.10 or better
- Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo
- Memory: 4 GB RAM
- Graphics: Intel HD Graphics 4000
- Storage: 400 MB available space
Отзывы пользователей
This review was written in English and Russian in purpose to save your money and time.
Yesterday looks like a cute 3-D puzzle game developed by a Chinese indie developers team.
I guess it’s a very short game because I finished the first level less than half an hour and there’re only 6 levels in the game.
The graphics are nice one made in a minimalistic style.
The gameplay reminded me some sort of Rubik’s Cube (or Magic Cube) with different ways to solve the puzzles.
The levels are going from simple to difficult. I guess the puzzle fans will like them.
There’s only one music theme in Yesterday. It’s pretty good but it can be annoying if a game lasts more than an hour.
There’s no full-screen option in the game. There are almost no options in the game’s menu: you can change the music volume, read the developers’ names and exit the game.
The game feels like a mobile port because the controls are awkward for PC.
Yesterday is a standard game with Unity engine made rather for tablets not for PC.
Yesterday pretends to be a philosophical game about dating and love but it fails its goal due a very bad translation. The game is not able to show senses and problems in romantic relationships because of the poor translation. This problem was a main reason for me does not recommend Yesterday.
______________________________________________________________
«Yesterday» («Вчера») выглядит как симпатичная трехмерная игра-головоломка, разработанная китайской командой инди-разработчиков.
Полагаю, что это очень короткая игра, потому что я закончил первый уровень менее чем за полчаса, а всего в игре 6 уровней.
Графика в игре хорошая, выполненная в минималистском стиле.
Игровой процесс напомнил мне своего рода Кубик Рубика (или Магический Кубик) с различными способами решения головоломок.
Уровни идут от простого к сложному. Думаю, что они понравятся любителям головоломок.
В «Yesterday» есть только одна музыкальная тема. Она довольно хороша, но может надоесть, если игра продлится больше часа.
В игре нет полноэкранного режима. В меню игры почти нет опций: вы можете изменить громкость музыки, прочитать имена разработчиков и выйти из игры.
Игра выглядит как мобильный порт, потому управление неудобное для компьютера.
«Yesterday» - это стандартная игра на движке Unity, сделанная скорее для планшетов, а не для компьютеров.
«Yesterday» претендует на то, чтобы быть философской игрой о свиданиях и любви, но терпит в этом неудачу из-за очень плохого перевода. Игра не способна показать чувства и проблемы в романтических отношениях из-за низкокачественного перевода. Эта проблема и была для меня основной причиной не рекомендовать «Yesterday».
Дополнительная информация
Разработчик | Triple Tree Studio |
Платформы | Windows |
Ограничение возраста | Нет |
Дата релиза | 22.12.2024 |
Отзывы пользователей | 0% положительных (1) |