Разработчик: 2Pi Interactive Pvt. Ltd.
Описание
Tangled Up!
Badges :
“Tangled Up!” - это история двух электрических зарядов - «положительного заряда» и «отрицательного заряда", которые образовали пару на электрическом проводе. Однажды провод, который связывает их вместе путается и заряды не могут никак объединиться!
Тогда заряды обращаются за помощью к лучшим друзьям – «батарейкам» и применяют физику на основе принципов магнетизма для решения этой сложной игры. Помните о том, что разноимённые заряды притягиваются, а одноименные – отталкиваются! Можно применять изоляторы, проводники и полупроводники, чтобы заряды были снова вместе, когда распутается провод.
Это игра-головоломка является простой и в неё весело играть, но сложно сразу полностью овладеть навыками. «Игра на время» и «Цветовой матч» - два захватывающих режима «Замыкание!» которые докажут, насколько вы умны.
Вы можете помочь соединить этих двух влюбленных вместе, чтобы продолжилась их вечная любовь?
Вот почему вы должны начать играть в «Замыкание!» прямо сейчас:
FEATURES:
- 180 уровней-головоломок игры в трёх чудесных игровых режимах.
- Исследование 4 захватывающих мест с выдающейся графикой HD.
- Подсказки и разблокировка бонусов.
- Раскрытие широкого спектра настроек для персонажей.
- Нахождение коллекционных скрытых фотографий!
Поддерживаемые языки: english, french, german, spanish - spain, japanese, russian, simplified chinese, traditional chinese
Системные требования
Windows
- ОС *: WINDOWS XP / WINDOWS VISTA / WINDOWS 7 / WINDOWS 8 / WINDOWS 10
- Процессор: Any 64 or 32 bit processor
- Оперативная память: 1 GB ОЗУ
- Видеокарта: DirectX or OpenGL Compatible Video card
- Место на диске: 130 MB
Mac
- ОС: OS X 10.6 or greater
- Процессор: Any 64 processor
- Оперативная память: 1 GB ОЗУ
- Видеокарта: DirectX or OpenGL Compatible Video card
- Место на диске: 150 MB
Linux
- ОС: Most modern 64bit Linux distributions
- Процессор: Any 64 processor
- Оперативная память: 1 GB ОЗУ
- Видеокарта: DirectX or OpenGL Compatible Video card
- Место на диске: 150 MB
Отзывы пользователей
⣿⣿⡻⠿⣳⠸⢿⡇⢇⣿⡧⢹⠿⣿⣿⣿⣿⣾⣿⡇⣿⣿⣿⣿⡿⡐⣯⠁ ⠄⠄
⠟⣛⣽⡳⠼⠄⠈⣷⡾⣥⣱⠃⠣⣿⣿⣿⣯⣭⠽⡇⣿⣿⣿⣿⣟⢢⠏⠄ ⠄
⢠⡿⠶⣮⣝⣿⠄⠄⠈⡥⢭⣥⠅⢌⣽⣿⣻⢶⣭⡿⠿⠜⢿⣿⣿⡿⠁⠄⠄
⠄⣼⣧⠤⢌⣭⡇⠄⠄⠄⠭⠭⠭⠯⠴⣚⣉⣛⡢⠭⠵⢶⣾⣦⡍⠁⠄⠄⠄⠄
⠄⣿⣷⣯⣭⡷⠄⠄⢀⣀⠩⠍⢉⣛⣛⠫⢏⣈⣭⣥⣶⣶⣦⣭⣛⠄⠄⠄⠄⠄
⢀⣿⣿⣿⡿⠃⢀⣴⣿⣿⣿⣎⢩⠌⣡⣶⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣆⠄⠄⠄
⢸⡿⢟⣽⠎⣰⣿⣿⣿⣿⣿⣿⢀⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣦⠄⠄
⣰⠯⣾⢅⣼⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡇⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡄⠄
⢰⣄⡉⣼⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣧⠄
⢯⣌⢹⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠄
⢸⣇⣽⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠄
⢸⣟⣧⡻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣧⡻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠄
⠈⢹⡧⣿⣸⠿⢿⣿⣿⣿⣿⡿⠗⣈⠻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡇⠄
⠄⠘⢷⡳⣾⣷⣶⣶⣶⣶⣶⣾⣿⣿⢀⣶⣶⣶⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠇⠄
⠄⠄⠈⣵⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠄⠄
⠄⠄⠄⠸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠘⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠇⠄⠄
The core type-of-puzzle concept is a nice one. The art and animation is cute and fun. And... it works? But it doesn't have that satisfying "click" of "oh, *that's* how..." - at least not in the first 16 levels, which is all I did. Take this with a grain of salt, because I've been learning over the last year or two that I'm actually less of a fan of pure puzzle-games than I thought - I like there to be some element of narrative or world exploration.
Still, I found some of the design decisions here a little baffling: "hint" seems to be "show you exactly how to solve this puzzle", which isn't really what I think of as a "hint". You can't access the trickier "Red/Blue" version of each level (where you have to get each star with a specific charge) until you've beaten the less-interesting generic version. There's this latency between allowed clicks so that even if you can see the exact sequence you need to perform, you can't just *do* it, you have to wait this flow-disrupting moment or two to click and then wait for the animation and tiny delay before you can click again. You can earn spins on a wheel to get hints (which are so potent I don't want to use them) and ?lives? and... more spins. "Clicking a button, waiting for an animation, and finding that you've earned the ability to do the exact same thing again" isn't exactly the height of fun. (But at least for all the levels I played through, you can just ignore the Wheel, so at least that's good?)
I also wonder why there wasn't a simple "# of moves" counter, with a "lowest moves" kept track of for each level. Even with no requirement or benchmark, it would add an optional form of challenging yourself to be efficient, which might have given the earlier levels a little more interest - as is, it's often really easy to isolate the charges and move one at a time, which is effective and a little boring. I'd have liked even a mild incentive to be clever with moving both at once.
its sort of mindless and repetitive
plus, it somehow depressed and bored me
skip
It's a cute game that's relatively easy to 100% because of the 'hint' feature which shows you how to solve the entire level. However, this is broken on level 42, so unless you can solve 42 by yourself, you'll never finish the game. After looking up how to solve the level because I couldn't do it myself, I discovered that back in 2017 it was broken, and the developer thanked them for bringing it to attention and said they would fix it; 3 years later it's still bugged.
I liked the first 3/4 but in the last 1/4, it isn't a puzzle game anymore. Even if you know how to complete the level, it's hard to do it because of the timing needed.
Average puzzle game. You spin a wheel and get bonuses/tips for puzzles, ruins the puzzle factor of the game. Reminded me of candy crush that when you get stuck you're going to have to wait for wheel spins. Spinning the wheel takes way to long as well. There are better puzzle games out there.
Дополнительная информация
Разработчик | 2Pi Interactive Pvt. Ltd. |
Платформы | Windows, Mac, Linux |
Ограничение возраста | Нет |
Дата релиза | 31.01.2025 |
Отзывы пользователей | 17% положительных (6) |